Beurzen

Deelname aan beurzen is onderdeel van de marketingmix, we willen en kunnen het niet los zien. Op enkele vierkante meters presenteert u uw product of dienst en zet u uw imago neer. Dat vergt specialistische kennis, maar zeker ook een praktische instelling. Een beursdeelname is veelomvattend. Van reservering, via standontwerp naar het trainen van personeel tot after sales en alle traffic daartussen. Bovendien beslaat het een aanzienlijk percentage van uw marketingbudget. Als u de expertise van To be Complete bij uw deelname aan een beurs inschakelt, bent u ervan verzekerd dat de investering in tijd en geld professioneel en efficiënt wordt ingezet.

Al tijdens mijn studie begreep ik niet waarom er in veel bedrijven zo weinig aandacht gaat naar het deelnemen aan beurzen. Waarom zou je een tool dat zoveel te bieden heeft niet beter benutten? Je kunt direct communiceren met potentiële klanten, je kunt ze laten proeven, voelen en ruiken aan het product. Met andere woorden: u kunt een emotie overbrengen. Belangrijk is dat je dit uitsluitend doet op een plaats waarvan je weet dat je doelgroep zich er begeeft. Goed bepalen van wat je tijdens de beurs wilt bereiken en duidelijk maken wat van een ieder verwacht wordt, allemaal onderdelen die voor een ieder erg van zelfsprekend klinken maar in praktijk toch erg vaak fout gaan. Logisch als het niet je dagelijkse werk is en de ervaring ontbreekt.

Bent u geïnteresseerd in wat To be Complete u te bieden heeft en ontvangt u tijdens graag meer informatie over het laten regelen van uw beursdeelname of wilt u een afspraak maken voor een persoonlijk gesprek hierover?

Neem dan nu contact met ons op, wij kunnen niet wachten totdat wij ook uw ‘beursrendement’ kunnen verhogen.